УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Товар, замовлений в Інтернет-магазині, ви можете повернути чи обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до закону України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару
- Товар повинен бути повністю укомплектований.
- Наявність оригінальної і непошкодженої упаковки та ярликів.
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів встановлення чи експлуатації).
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з Менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж в пункті самовивозу (тільки Київ).
Повернення через Нову пошту
- Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
- Для відправки товару необхідно по телефону +380 (44) 369-33-92, +380 (73) 435-06-10 та отримати у менеджера реквізити для відправки повернення.
- Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
- Після відправки необхідно по телефону +380 (44) 369-33-92, +380 (73) 435-06-10 повідомити номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після отримання повернення.
Повернення в Києві
Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту покупки.
Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером по телефону +380 (44) 369-33-92, +380 (73) 435-06-10 і оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Бориспільська, будинок 9, Київ (в'їзд за перепустками).
Після повернення товару, за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду, здійснюється повернення грошових коштів способом, аналогічним способу оплати, в день отримання протягом 7 банківських днів.
Зверніть увагу
У разі повернення товару неналежної якості, Інтернет-магазин бере на себе витрати на пересилку. Для цього, необхідно надати чек за пересилку товару при поверненні.
Якщо присланий товар не підлягає поверненню, Інтернет-магазин змушений відправити його назад за рахунок Покупця.
Повернення коштів, в разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця.
Якщо товар пошкоджений (не працює), обмін або повернення товару можливе тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.